söndag 17 juni 2012

Jag är färdig......

och då menar jag inte att jag är i mål viktmässigt. Med tanke på att detta skulle vara en "gå ner i vikt"-blogg....
Nej, jag kom till insikt idag om att jag nog är väldans nöjd med två barn. Har ju lite smått längtat efter ett tredje barn men jag är färdig.
Vi var och hälsade på kompisar som har en liten gosis på 6 månader. Hon är alldeles bedårande och det går ju att gosa hur mycket som helst med henne. Jag fick ge henne flaska, rapa =0), mysa lite, mysa lite till och avslutade med att mysa ännu mer =0) Men sen kändes det bra släppa henne och åka hem. I´m done.
Nu ska jag bara längta efter andras bebisar och verkligen passa på att mysa när jag får träffa dem. Det är ju ett par stycken på G =0)

Dessutom ska jag njuta av att jag har de här två skruttorna i mitt liv.

Några dagar till och sen är det 7 veckor ledigt, 8 för tjejerna. 
Just nu är de hos mamma och pappa och ska sova över där. Dagis stängt i morgon och jag ska till Högbo två dagar med jobbet. Vi ska bo på Skommarsgården men jag har ingen aning om vad vi ska göra =0) Lite nöje blir det nog men vi har en hel del annat att göra oxå. Fick ett sms av "sheriffen" nu ikväll, där stod det att vi skulle ta med badkläder för det skulle bli någon överraskning på konferensen. Kvalitetsredovisning i jacuzzi...... Ja varför inte.
Badkläderna är i alla fall packade så jag är redo för vad det än blir.

Nu, hopp i säng! Ska hämta upp "jobbisar" halv 8 i morgon bitti.

Natti natti! 





Inga kommentarer: