tisdag 15 mars 2016

Tisdag igen

Helgen kom och passerade lika fort.
Stockholm var mycket trevligt. Många båtar, mycket folk, god mat och onda fötter.....

Vi startade vår trip med att åka till Enköping och titta på husvagnar. Inget napp på firman där.....
Efter det for vi vidare till Älvsjömässan och tittade på båtar.
Sen åkte vi till hotellet och svidade om. Vi tog oss en långpromenad, vi hamnade på Djurgården. Trodde aldrig vi skulle komma tillbaka.....
Jag hade så sjuk ont i fötterna och HÖFTERNA! Hur farao kan man få ont i höfterna när man är 36 år????
Ja ja, det har tack och lov gått över. Var lite orolig att det var första tecknet på utslitna höfter.

När vi kommit tillbaka efter promme och duschat skulle vi ut och äta. Vi kom inte längre än till hotellets restaurang. Där serverades en grillbuffé som vi högg in på.
Dagen till ära var det Mellofest på hotellet. Innan maten var vi (jag) taggad att gå på den. Men efter att vi fyllt magarna med mat och dryck var vi som två slakt. Paltkoma de-luxe inföll och vi hade redan missat halva mellon. Så vi tittade klart på rummet i stället.....
Så roliga var vi.

I söndags var jag så sjukt trött!
Det kändes som att jag festat hela lördagen. Orkade inte ens strida för att få gå i affärer på stan. Vi åkte hemåt så vi var hemma redan i 14-tiden.
Då var det mysigt att träffa tjejerna igen.

Sen var det bara att tuta igång vardagen igen igår.
E långdag på riktigt.
Hade ett utvecklingssamtal klockan 17 och sen åkte jag direkt till gymmet. Förbi och hämtade Molly på fotbollsträningen och sen hem. Halv åtta åt jag kvällsmat.....
Fördelen med LCHF är att jag inte blir superhungrig mellan målen. Hade jag ätit min gamla "bantarkost" hade jag antagligen varit svimfärdig av hunger den där tiden.

I kväll ska jag skjutsa Amanda och hennes dansbrudar till Sandviken. Ingen träning idag. Jag har lovat mig själv att gå varsamt fram så jag inte blir förkyld (brukar alltid bli det när jag väl kommit igång). Lagom många pass och trappa upp.
Ingen press. Den träning som blir av är bra.
Skulle vilja komma igång med springandet men......jag är urusel på det.
Om jag bygger upp lite styrka i benen först på gymmet kanske det känns lite lättare att springa. Just nu känns det som att benen är som bly.

Ha det fint!

Kram!

Inga kommentarer: