fredag 11 mars 2016

Äggfasta + Z = dålig kombo

Kan inte direkt säga att jag mådde bra efter gårdagens Z-pass..... Under passet och direkt efter var allt som vanligt. Efter att jag kommit hem och duschat kände jag illamåendet komma smygande. Fy satan så illa jag mådde.
Låg på soffan och trodde jag skulle kräkas. Men tack och lov gick det inte så långt.
Det blir ingen mer äggfasta för mig, i alla fall inte medans jag har Z.
Det får bli när "säsongen" är slut.

Om ni har missat det så kan jag informera om att det är fredag idag.
Solen skiner där ute och jag hoppas det håller i sig till eftermiddagen.
Amanda ska ha en kompis med sig hem idag och det blir lite packning och städning innan den här dagen är slut.

I morgon åker vi som sagt till Stockholm. Båt- och Vildmarksmässa väntar på oss där nere.
Förra året när vi var ner var det vår. Då gick vi på Skansen dagen efter mässan. Tror inte att det kommer vara lika vårigt i år.

Ha det gött!

Kram!

Inga kommentarer: