onsdag 9 mars 2016

Ny onsdag

"Mitt i veckan-dagen" och det känns ju fint.
Det känns även väldigt finfint i min kropp i och med äggfastan. Dag två gick galant, kände inget sockersug eller ens hungrig. Har läst att man kan bli orkeslös av att fastan men det är då inget jag har märkt av. 
Tog en sväng till gymmet i går kväll och det gick galant att träna trots att energin "bara" bestod av ägg, ost och fett.
Det är himla enkelt att laga mat i alla fall. Kan omöjligt finnas något annat livsmedel som man kan variera så mycket.

Jag inser dock att mina fyra dagar med strikt LCHF kan gå åt pipan. Jag och Mattias ska åka till Stockholm över helgen och då kan det sluta hur som helst..... Jag tänker försöka hålla mig ifrån kolhydrater men inte bryta ihop om jag skulle "fuska".

Vi ska bo på söder. Jag älskar söder. Det är så mysigt där.
Jag har en elev som kommer från Stockholm och jag har korsförhört pappan om vilka restauranger vi bör gå på ;0) Så nu har jag några tips att kolla upp.

Nu ska jag bulla upp lite runt Amanda. Hon är sjuk och vi får inte riktigt ihop det. Hon blir själv en liten stund. Jag åker till skolan och har min första lektion, nästa lektion är vi två på så då får kollegan ta den så åker jag hem till Amanda. 
Till halv 1 måste jag tillbaka och ha lektion igen och sen två utvecklingssamtal...... Får försöka höra med gammelfolken i släkten om de kan vara lite backup på eftermiddagen.
Nu är jag där igen....... jobbet före livet...... Jag avskyr mig själv för det.......

Kram!

Inga kommentarer: