onsdag 23 mars 2016

Beslut taget!

Fy så jag har velat hit och dit angående Mollys skolgång. Diskussioner med personalen på skolan, rektor, folk jag känner som hoppat upp en klass....
Rektorn mer eller mindre bestämde åt oss eftersom vi velade så väldans. Så nu ska Molly prova att gå med ettorna fullt ut några veckor för att se hur det går.
Jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst. Hon behöver utmaningar. Hon vill inte sitta och vänta in kompisarna.
Det känns bra nu när det väl är bestämt.
Sen får vi se hur det blir till hösten......

Nu räknar jag nästan timmarna till påsklovet. Heldag i dag och fram till lunch i morgon. Vi vill komma iväg i bra tid så jag har tagit ledigt halva dagen. Känns lagom ;0)


Det är så mysigt att påskpyssla på skolan nu. Barnen skriver Power Points om påsken och vi varvar det med pyssel. 
I morgon får de som vill klä ut sig och det ska bli kul att se alla små påskkärringar och gubbar. Själv ska jag klä ut mig till påskris :-)

Ha en bra "askonsdag"!

Kram!

Inga kommentarer: