tisdag 10 mars 2015

Kors i taket!

Nu ska jag avslöja något revolutionerande!
Inom loppet av fyra dagar har jag varit ute och sprungit intervaller!!!!!

Ja! Ni läste rätt!
Jag har gjort det på riktigt!
Jobbigt som f#n men jag tänkte hela tiden på att det kommer något gott av det hela.

Nu ska jag inte skrävvla allt för mycket om det för det kan ju vara en tillfällighet men jag hoppas att jag ska kunna komma igång men springeriet igen.

Igår hade jag dessutom träningssällskap. Amanda var med på cykel. Det var trevligt!
Det resulterade även i att jag sprang utan musik i öronen. Bara det är något revolutionerande ;0)
Jag hatar verkligen att springa och höra mitt eget flåsande.
Men det gick bra ändå eftersom jag hade någon annan som distraherade mig.

I dag kanske jag  kan få till en promenad och i morgon Zumba. Ett till pass borde jag kunna få till sen under veckan. Då får jag känna mig nöjd.
Jag har verkligen varit lat det här året.......

Kram!

Inga kommentarer: