måndag 9 mars 2015

Helgen som gick

Helgen är över och jag är tröttare än någonsin ;0)
Man borde ju vara utvilad efter en ledig helg men icke.

Vi gick och gick och gick där på mässan. Sen gick vi tillbaka till parkeringen och hämtade väskorna, gick till pendeln, gick till hotellet och sen gick vi ner till Gamla Stan och åt god mat, gick vidare till pubar och gick sen hem.
I går gick vi till Djurgårdsfärjan och sen gick vi på Skansen, gick från Djurgårdsfärjan, gick till hotellet. Sen tog vi taxi......;0)

Vi har haft sååååå himla trevligt. Skrattmusklerna har fått jobba kan jag lova. 
Ätit gott och druckit gott.
Vädret i går var underbart. Lite blåsigt men det var varma vindar. Vi kunde till och med gå utan jacka!

Shopping har det dock inte blivit något av...... Hade önskemål om att besöka två butiker som bara finns i Stockholm men tji fick jag.
Det får bli nästa gång. Då blir det mässa igen - Nordiska trädgårdar. Bara damer (och en bög;0) ) så då blir det som vi vill, he he he.

Jag går in i den här veckan med svullen och ömmande kropp. Helgen har varit kolhydratrik och det sätter sina spår. Igår såg jag gravid ut på riktigt. Magen var så svullen så det var inte klokt!
Lite bättre idag men det kommer ta ett tag att komma i fas igen.......

Kram på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer: