måndag 3 mars 2014

Ställde klockan tiiiiidigt!

Nämligen 5,20. Skulle ta en morgonpromenad. Tyckte det skulle kännas skönt att ha det gjort eftersom jag inte kommer hem förrän runt 6 i kväll.
Det sket sig......
Molly har hostat som en galning i natt och varit tjock i näsan. Hon har vaknat och varit ledsen hur många gånger som helst och jag har sprungit fram och tillbaka.
Försökte få med henne in till oss men hon vägrade. Inget nässpray skulle hon ha, ingen Alvedon. Hostmedicinen tog vi sista klunken av innan hon skulle sova så den kunde jag inte erbjuda.

Mellan mina turer in till Molly har jag försökt sova bredvid nästa hostande människa.......Mattias. När han hostar rör sig liksom hela sängen.....

Tredje sömnstöraren har varit kallsvettningar. Har vaknat flera gånger av att jag svettats så det verkligen har runnit av mig.
Anar att det snart är min tur att insjukna.......

Jag är sjukt trött och har ont i skallen men det är bara att bita ihop. Misstänker att det blir jag som får vabba i morgon så jag får vila då......

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: