onsdag 5 mars 2014

Sjuk familj

Hela drösen här hemma är sjuka utom jag. De hostar och snorar och själv försöker jag hålla mig borta så gott det går =0) Jag vill verkligen inte bli sjuk.
I morse när jag vaknade hade jag huvudvärk och det killade så där i halsen som det kan göra i början av en förkylning. Efter ett par koppar kaffe och en Ipren är det borta. Ingen förkylning här inte ;0)

I helgen åker jag och Mattias till Stockholm......
Jag är lite besviken........
Vi firar 15 år tillsammans och i min fantasi hade jag en vision om att vi skulle fara iväg till någon mysig stad i Europa - Barcelona, Rom, Venedig............
Nej, vi hamnar i Stockholm!!!!!
Båt- och vildmarksmässa.......

Dan och Amelie hänger också med och vi har bokat hotell på Södermalm.
Jag kan erkänna att jag ser fram emot det men en längre resa hade ju varit kul..........
Detta innebär att jag ska ha min andra stadsresa innestående! Kan i och för sig vara trevligare att åka senare i vår när det är varmare där neråt.
De senaste åren har vi åka utomlands en vecka i maj men i år funderar vi på att åka till hösten i stället, när det börjar bli tråkigt här hemma.
Så då passar det fint med en ministadssemester på våren =0)

Damerna är såååååå lyckliga över vår Stockholmsresa . De ska få sova hos Olle! De har längtat ända sedan det blev bestämt och vill att dagarna ska gå fort.
Måtte de bara fräscha på sig innan dess.

Nu är det dags att bege sig mot arbetet.

Ha det gött!



Inga kommentarer: