tisdag 18 mars 2014

Jag behöver sol och värme!!!!!!!

Förra veckan var verkligen underbar med all sol och lite varmare temperatur men man förstod ju att det skulle bli ett bakslag.
Jag skulle behöva en vecka i varmare temperatur känner jag. Är så trött på det här vädret.

Vi kikar på utlandsresor........
I helgen höll det på att bli en resa bokad. Vårt resesällskap från förra året vill åka i juni, vi vill åka i september så vi kom tidigare fram till att vi tar resor åt varsit håll i år.
I lördags kväll när vi var på hemma hos dem visade de hotellet de bokat på Skiathos....... Till och med Mattias började då vekna. Jag ändrade mig direkt ;-)
Kikade på bokning. Inga lägenheter kvar!
Ganska besviken må jag säga.
 Fast å andra sidan är det egentligen på hösten vi helst vill åka. Juni känns lite bakvänt eftersom det är sommar här då.
Nej, september får det bli om det ska bli nått. Helst sista veckan.

Nästa onsdag drar vi till fjälls. Känns sådär med tanke på att jag är trött på den här årstiden. Jag hoppas verkligen att det blir sol och vindstilla så jag kan sitta på en fäll och sola.
Längtar man efter sol och värme är en fjällresa inte högst på önskelistan. Men jag vet att när jag väl kommer dit kommer det bli härligt. Framförallt att få vara ledig några extra dagar.

Ha en riktigt bra tisdag!

Kram!

Inga kommentarer: