söndag 1 december 2013

Lite tung i sinnet idag.....

I dag är en sån där dag då allt ska malas igenom mitt huvud. Det känns så tungt idag......
-Tråkigheter som jag grubblat på hela helgen.
-Ett jobb jag VILL söka men som jag inte vet om jag SKA söka. Jag vet vad jag har men inte vad jag eventuellt får......
-Framtida förändringar som bekymrar mig.
-Allt som ska hinnas med innan jullovet.
-Hittar inte Lucialinnena. Jag som lagt dem på ett så ställe.......
-Det faktum att det inte är någe snö trots första advent känns också extra tråkigt en dag som denna.

Har sovit som en kratta i helgen. I går vaknade jag klockan 6, snurrande runt till 7 innan jag gick upp.
Idag vaknade jag klocka 7, gav upp efter 10 minuter..... Ändå kom vi i säng sent båda kvällarna......

Vi ska till Gävle på julskyltning i dag alla fall. Då ska jag förhoppningsvis inte ha hjärnan fokuserad på sånt som tynger mig.
Får försöka tänka på det trevliga som jag ändå gjort i helgen....

I fredags tog jag bussen in till Sandviken för att möte upp Mattias och fixa lite uträttningar.
I stället för att möte Mattias hamnade jag på Mulligans med Mollys "dagisfröknar"...... De skulle in på julfest och skulle ta en stänkare på M före. Eftersom de frågade om jag skulle med dit tackade jag snällt ja =0)
Mattias kom dit sen.
Efter Mulligans gick vi vidare till Napoleon där vi hade date med Dan och Amelie. Vi käkade och drack gott och efter det gick vi på bio - Tillbaka till Holmsveden.
Helt värdelös!
Men vi hade trevligt i alla fall........

I går hade vi hemmapyssel med peppisbak, gymträning och Tacobjudning med Cecilia. Lugnt och skönt!
Idag är det som sagt tungt......

Kram!


Inga kommentarer: