onsdag 18 december 2013

Nu är det nära!

Uj uj uj, nu är det bara två dagar kvar! Jullovet är nära nu!

Tittar man ut kan man snarare tro att det är höstlovet som är på intåg men det kan jag inte göra så mycket åt =0(

Den här veckan har varit ljuvlig men allt mys i skolan. Det känns som att jag redan nu har börjat ladda inför vårterminen. Tidigare år har jag liksom stupat in i jullovet och sedan nästan däckat. Första dagarna har jag halvsovit. I år är jag ganska säker på att jag INTE kommer göra det.

I går åt jag någe  gott igen! Gjorde egen rödbetssallad. Det blev så himmelens gött! Hade i ett halvt äpple och det blev så smarrigt av det.
Prinskorv, köttbullar och en vit- och rödkålssallad. Gött mos! Börjar längta lite efter julmat.
På lördag ska vi till Furuviks brygga med Mattias jobb och äta julmat. Kan tänka mig att det blir smarrigt!

Nu ska här borstas tände innan dagens avsnitt av julkalendern.

Kram!

Inga kommentarer: