fredag 20 december 2013

Jullovet är här!

Hipp hipp hurra! Idag firar jag att jullovet är igång! Och att mamma fyller år! Fast hon ska egentligen firas i morgon.
Vaknade upp efter en mycket trevlig afton på Charlys med kollegorna. Jag tror att jag jobbar med de bästa människorna som går att hitta! Vi har alltid så trevligt när vi är ute, och på jobbet också förstås =0)
God mat och god dryck!
Tyvärr ett par kollegor som slutar =0(

I morse låtsades jag att jag var bakis och åt bacon och äggröra till frukost. Inte ett dugg bakis men jag unnade mig en bakisfrulle ändå.
Hade tänkt plocka fram lite mer julpynt nu på förmiddagen men jag tog lite för lång sovmorgon för att hinna det innan nästa inbokade aktivitet idag.
Dagen ska fyllas med nagelfix och lunch i Kräbäck med Felicia och Pia.
Ivägskjutsning av partysvåger.
Kusinträff.

Det innebär att tomtarna får vänta i flyttlådan ett tag till. De klarar sig nog bra däri.

Ha en bra fredag!

Kramen!

Inga kommentarer: