onsdag 11 december 2013

Illamående.....

Gah! Det är ingen hejd på eländet. I dag mår jag kräk.
Vaknade i morse av att jag mådde illa som bara den. Trodde att det berodde på trötthet. Somnade vid 21-tiden i går för jag var så trött. Vid 22 ringde Mattias telefon. Sen var det som vanligt kört. Då hade jag liksom haft min "powernap".

Det här förbaskade illamåendet har hållit i sig av och till under hela dagen. Tur jag har fastedag idag =0)
OBS OBS OBS! Jag är inte gravid!
Jag skulle kunna ana att det är för mycket kolhydrater. I söndags var vi på kalajs med smörgåstårta, kakor, godis och allt möjligt gott. Då unnade jag mig. Men mådde skit när jag kom hem och på måndag förmiddag.

I går hade vi Nobelmiddag på skolan. Toast till förrätt, kyckling, kulpotatis och barbecuesås till huvudrätt. Marängsviss till efterrätt......
En hel del som jag uppenbarligen inte tål längre......

Eller så kommer det en "härlig" kastspya snart!
Jag vill verkligen inte ha magsjuka!
Lucia i morgon och på fredag. Det vill jag inte missa.

Amandas första Luciatåg på Lingonbacken missade jag pga magsjuka. Jag låg hemma och grät hysteriskt över att jag missade det.
I är är det ju inte första gången för någon av dem men jag vill vara med!

Kram!

Inga kommentarer: