söndag 22 december 2013

Julafton närmar sig.....

Amanda är alldeles stissig! Hon har haft ont i magen hela dagen och är såååå pirrig inför julafton. Idag har vi varit hemma hela dagen (förutom ett pass på gymmet för min del) och Amanda har stundvis nästan klättrat på väggarna.
I morgon ska vi ta en tur till Valbo och handla det sista. Tanken var att göra det idag men jag kände att jag istället ville städa så man kan få njuta lite sista dagen innan julafton.
Tomtarna är framme, granen är klädd, julgodiset är fixat. Synd bara att vi inte ska vara hemma i jul =0)

Mattias ligger däckad och mår illa. Har hört honom bräka på toa en sväng så han har väl drabbats av magsjukan....... Blir till å bädda på golvet inne hos Amanda eller Molly.....

I natt trodde jag att det var kört för mig också, igen.......
Vi var och åt julbord med Mattias jobb och när vi kom hem mådde jag så sjukt illa! Det slutade med en upphulkning, sen var det bra.
Antar att det blev för mycket. Även om det inte kändes så då......
Ett kakkalas på eftermiddagen innan julbordet gjorde kanske sitt till......

Nu ska jag njuta en liten stund till av lugnet innan jag lägger mig.
En ensam kväll framför TV:n lite då och då är så otroligt skönt. Fast i längden skulle det bli tråkigt......

Ha en mysig jul om vi inte hörs före!

Kram!


Inga kommentarer: