tisdag 18 juni 2013

Sovmorgon

Jag fick plötsligt sovmorgon till 9 i dag! Det var välkommet!
Vi var ju som sagt hemma hos chefen på middag i går och då bjöd hon till lite extra och lovade oss sovmorgon. Inte så dumt.

SISTA DAGEN IDAG! Underbart!
I går kväll kände jag mig alldeles "spattig" och pirrig (jag var nykter =0)  ). Ville nästan inte somna för jag ville ha kvar den där "nu är det nära"-känslan.
I kväll ska jag fira med långpromenad, god mat och nån smarrig efterrätt ;-)
Kanske göra den där grillningen som regnade bort i helgen.
Men det är ju liksom bara jag (och barnen) som går på semester så det blir väl vi som får fira =0)
Sen, vart efter alla andra går på semester, ska jag vara med och fira deras semestrar. He he he.

Snart är det midsommar också! Då ska det vara fint väder, annars blir det liksom inte midsommar ;-)
I år ska vi fira midsommar i Oxberg. Dragspel och knätofsar deluxe ;-) Känns som att midsommar och dalarna passar bra ihop.
Vi kunde inte få någon barnvakt till midsommaraftonskvällen och vi har tidigare pratat om att Oxberg på midsommar skulle vara mysigt. Så då blir det så i år. "Svärisarna" åker också dit.
Amanda och Molly är som vanligt kanonglada över att få åka dit.

Nu ska jag med ett  leende sätta mig i bilen och åka till jobbet =0) Snart är det semester (om ni har råkat missa det) ;-)

Ha en underbar dag!

Kramen! 

Inga kommentarer: