fredag 14 juni 2013

Ett plus!

Ooops, det blev ett plus den här veckan. 0,6 närmare bestämt.... Som vanligt så försöker jag hitta orsaker till detta.....
Fyra dagars kolhydratsfrossa kanske ;-)
Fredag - smörgåstårta, chokladboll och tårta.
Lördag - langos, smörgåstårta, kladdkaka, glass.
Söndag - pizza.
Måndag - toast skagen, fläskfilé med potatisgratäng, kladdkaka, grädde, cocktailbär.

Men jag vet ju vad som krävs för att bli av med dem. Jag hade i alla fall väldigt trevligt dessa dagar ;-)

Sista lediga "nedsättningsfredagen". Ungarna vaknade före mig i morse och då var klockan kvart i 9! Herregud, jag har verkligen sovit som en gris i natt. 
Dagen ska vi använda till shopping..... Inte så rolig shopping, mest såna praktiska saker som ska handlas. Hade ju gärna tagit en klädshoppingdag.
MÅSTE ha en ny "springform". Kanten på den har har är näst intill omöjlig att ta loss. Kakorna går sönder för att jag måste bända och slita så väldigt.
Klor till poolen.
Nya vinglas.
Molly vill handla med sitt presentkort på Toys´r´us.
Mat
Trädgårdsmöbler.......

Barnen kommer äääälska att åka runt på alla ställen =0)
Det är bara att ladda med tålamod och glatt humör.

Kram!


Inga kommentarer: