måndag 17 juni 2013

17 juni!

Skriver datumet och inser att halva juni har gått!!!!! Helt galet!

Den här helgen gick också fort som tusan. Skön och trevlig helg.
Min och barnens shoppingtur gick LYSANDE! Vi blev inte osams en enda gång! Det var verkligen kul! Måtte de fortsätta så i framtiden ;-)
På kvällen skulle vi grilla smarriga grillspätt. Lagom tills det var dags att tända grillen öppnade sig himmelen så vi fick fixa maten inne i ugnen i stället....... Men  det blev gott ändå.

I lördags tillbringade vi nästan hela dagen vid poolen. Jag var inte i men ungarna for i och ur mest hela tiden. Svinkallt däri men de skulle promt bada!
På eftermiddag/kvällen for jag iväg på tjejmiddag med tre galanta damer. 3-rätters middag och vin av olika slag ;-) Gott både och!
Trodde söndagen skulle bli seg men jag var pigg som tusan. Dock blev dagen ganska lugn. Skjutsade Amanda till kompisen Wilma på eftermiddagen eftersom hon skulle leka och sova där.
Molly skjutsade jag till mormor och morfar, hon sov där eftersom dagis är stängt idag.
Själva tog vi och åkte till Horndal och smällde i oss en kebabsallad! På vägen hem stannade vi till hos kusin Birgitta och drack kaffe ;-) Det är inte ofta kan jag lova.

Skött maten bra måste jag säga. Det är väl vinet och efterrätten i lördags men det är ok ändå. Jag unnade mig det!

Nu ska jag pallra mig iväg till Sandviken. Vi ska jobba där inne idag. Efter jobbandet ska vi hem till sheriffen på middag och "samkväm".
Till hösten får vi ny "sheriff". Han får vi träffa i morgon. Ska bli spännande. På min korta karriär som (utbildad) lärare så är jag nu inne på fjärde rektorn! Det byts lite för ofta kan jag tycka.....

Ha en bra måndag! Nu ska jag bara jobba två dagar till sen är det LÅNGLEDIGT!!!!!!!

Kram!

Inga kommentarer: