tisdag 4 juni 2013

Lugn??????

Tre dagar med eleverna i skolan innan avslutningsdagen. Galet! Mina 3:or försvinner ifrån mig.... Mina fina 3:or.......
I söndags och i går var jag stressad som en tok! Började i söndags fundera på allt jag trodde jag inte hunnit med. Eftersom helgen var totalt avslappnad så fick jag ta igen det på söndag kväll.
Små saker blev plötsligt stora. Värst är när jag börjar fundera på om jag verkligen gjort allt jag kunnat för de elever som har svårt att nå målen....... Då kan jag blir tokig för det känns alltid som att jag skulle kunna göra lite till......
I går gick det i ett! På eftermiddagen skulle jag dessutom klämma in ett utvecklingssamtal med Amanda. Det gick i alla fall fint.
Ett annat möte som jag trodde skulle gå fort tog en faslig tid......
Tjejerna hämtades av mamma och pappa, Mattias jobbade över så jag hade inget jag var tvungen att skynda mig hem till.
Trots att jag inte hann göra ett enda dyft av det jag hade tänkt så känner jag mig ändå ganska lugn i dag. Jag kommer hinna göra det jag ska innan sommarlovet så nu ska jag försöka behålla det här lugnet.

Nu ska jag åka i väg och inhandla lite lunch. Blev en snabbismiddag utan rester i går eftersom jag var själv så nu måste jag fixa mig nått att äta till lunch.

Ha en bra tisdag!

Kram

Inga kommentarer: