måndag 10 juni 2013

Ny vecka, nya tag!

Dags att ta tag i dessa sista dagar! Eftersom jag lovat mig själv att försöka njuta mer av stunden så MÅSTE jag idag njuta extra mycket. Sista dagen med 3:orna....... Mina "små" putteluttar!
Idag ska vi bara sitta i soffan och kramas och äta godis...... De kommer säkert gilla mitt förslag. I alla fall godisförslaget ;-)
Nej då, det blir ingen soffa och godis men väl en liten lunch och utspark för dem. Har typ en timme med dem för mig själv. Vi får se vad vi hittar på.
Får de välja så blir det........ trumvirvel.......... fri datatid! Så klart ;-)

I går var en seg dag, en alldeles utomordentligt seg dag.
Vi var på kalajs hos kusin Birgitta på lördag kväll och färden gick sedan vidare till Gysinge och Ny´fiket. Ujujuj så trevligt jag hade! Det är så himla roligt med de här sommarfesterna! Folk liksom går "man ur huse". Många var där och jag träffade flera stycken som jag inte träffat på länge.
Men i går var vi inte pigga som sagt...... Trött som bara den. Inte bakis utan bara galet trött.

Vi gjorde ett ryck under dagen. Det var när vi skulle försöka sätta kaminen  vi hade i vedeldade tunnan i poolen. Planen var att elda upp värmen i den. Men aggregatet flöt......... Så den planen fick vi lägga ner.
Sen var våra krafter slut ;-)

Nu är det dags för tandbortsning i den här familjen. 

Ha en bra måndag!

Kram från mig!


Inga kommentarer: