fredag 1 februari 2013

Äsch då!

Veckans minus hamnade på 0,2. Inte mycket att hurra för men ändå ett minus. Veckan har varit bra matmässigt, dock inte lika bra motionsmässigt.
2 pass Zumba och ett halvt styrka. När jag skulle styrketräna så var kroppen absolut inte med mig. Orkade ingenting så jag gav upp. Jag vet att man inte ska det men det gick helt enkelt inte.
Ska snart ta mig en promenad. Vi är lediga hela familjen idag så vi betar av ett varsitt motionspass nu på förmiddagen och på eftermiddagen åker vi in på badhuset med tjejerna. Det ska bli mysigt!

Har den här veckan tränat på att leva i nuet. Det har gått ganska bra faktiskt. 
Har ett jobbigt möte nästa vecka och ända sedan jag bokade in mötet har jag gått och haft ont i magen för det. Ända tills jag bestämde mig för att jag helt enkelt måste sluta gå och älta det. Så jädrans onödigt att ödsla massa tid på att oroa sig och ha ont i magen en flera dagar. Man kan ju göra så mycket annat med sin tid istället.
Så jag liksom bestämde mig och hjärnan verkar vara med på noterna.
När det sedan väl drar ihop sig för mötet så kommer jag antagligen tycka att det är skitjobbit men då tar jag det då.

Nu ska jag packa badväskan och byta till prommekläder. Kanske ska ta och testa nya joggisarna och broddarna =0)

Ha det gött!

Inga kommentarer: