tisdag 19 februari 2013

Träningsvärk eller feber......

HELA kroppen gör ont! Till och med i huden under naglarna har jag ont.....
Är förkyld och hostig och just nu kan jag inte avgöra om det är feberont jag har i kroppen eller om det är träningsvärk efter att ha dragit på Molly från backen till liften. 
Är det träningsvärk måste jag vara den vekaste människan i ett par skor! Eller pjäxor...... ;-)
Är det feber på gång blir jag banne mig ledsen. Jag har inte tid att bli sjuk! Jag bara måste genomföra den här veckan så det inte bli så mycket eftersläp till veckan efter lovet.
Kommer ihåg sist när jag hade feber, då började det så här......

Igår gick jag ut genom dörrarna på jobbet 18,15, snabbt hem till mamma och pappa och slängde i mig lite kvällsmat. Snabbt vidare på Zumba.
Hade ställt in mig på att jag inte skulle ha några krafter alls och att jag skulle få håll. Det blev tvärt om! Jag orkade hur mycket som helst och "mina Zumbisar" var galet duktiga. Är så stolt över dem =0)
Somnade som en stock när jag kom hem och när klockan ringde i morse fattade jag ingenting. Det kändes som att jag precis lagt mig...

Idag står det Barnens Vasalopp på schemat. Vi åker en tur med eleverna, dricker blåbärssoppa och har det bra i skidspåret. 

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer: