tisdag 26 februari 2013

Sportlov!

Sportlov är verkligen ett ljuvligt påfund. Mitt i allt vintertrök får man vara ledig och tänk vilken start det blev igår! Strålande sol, vindstilla och värme. Satt i solen hela dagen.
Amanda fyllde dessutom 7 år! Vi firade henne med släkten i söndags. Igår var Dan och Amelie förbi, Edith kom på lek och fika.
Mor, far, Hampus och Nellie skulle oxå komma på lite 7-årsfika men Hampus fick ont i magen så det fick vi avstyra.
På lördag är det tjejfest..... Amanda längtar!

I morgon har vi bokat in en liten överraskningsresa med tjejerna. De vet inte var vi ska men vi vet att de kommer uppskatta den =0)

I fredags glömde jag väga mig... Gjorde en vägning i söndags. Trots att jag ätit en hel del i helgen så slutade det med 0,8 minus! Så jädrans skönt.
Har gjort några justeringar i kosten och jag mår som en prinsessa! Har sagt upp mitt medlemskap i ViktVäktarna och hoppas på att inte behöva betala för att gå ner mina sista kilon...... Fasen så mycket pengar jag har lagt ner på viktminskning......

Kramen!

Inga kommentarer: