tisdag 29 maj 2012

Tjuvvägning

Ställde mig på vågen i morse och det såg bra ut men jag väntar med rapport till på fredag :-) Det kan ju hinna hända massor innan dess, både upp och ner. Måtte det bli ner bara. Men som vanligt är det väl en massa vätska som ska bort så här i början.
I går kom tecknet på att jag verkligen måste ta tag i det här. Mina älsklingsjeans gick sönder..... alldeles nedanför gylfen i sömmen. Syntes inte så mycket men det kändes inte så kul. Tror inte att det beror på vikten eftersom de varit lite för stora men jag kan ju låtsas det iallafall :-) 
Men nu blir det inga nya jeans förrän jag är nere på 62 kg!

I går blev det en lång dag. Skulle avsluta den med en liten snabb 30-årsfika på Mattön men blev kvar så länge efter Zumban så jag åkte hem istället.
Övriga familjen verkade dock ha haft en mysig dag. Inskolning och dagis, Gävletripp med Mia och Jocke och köpte bil och åt på Max (mmmmm, det var länge sedan), hälsade på kompisar (fick en bild på telefon när ungarna satt i hammocken och åt glass och det såg sååååå mysigt ut) och 30-årskalas.... Själv höll jag mig på skolan till kvart över 6 och sen var det Zumba 7. Hemma 9...... Idag ska jag dock sluta halv 3!

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer: