onsdag 30 maj 2012

Nya joggisar kanske????

De här skönheterna från Sportamore vill jag ha...... 


Har haft mina i ett år nu och det är ungefär så lång tid det tar för mig att slita ut ett par. I nuläget så är det kanske inte det smartaste att köpa nya skor. Vi har två bilar som behöver repareras, dessutom köpte vi en tredje, väldigt smart.... Planen är självklart att ha två bilar men tills "rödingen" är fixad så lever vi med tre bilar.
Vi ska inhandla en hel del virke eftersom  en ny trapp ska byggas på framsidan och på baksidan ska vi bygga trall att ha poolen på.
Fast...... då är ju egentligen 777:- inte så värst mycket. Jag kanske kan smyga in dem i bil- och virkesbudgeten :-)


I kväll har vi varit på familje/sommarfest på dagis. Amanda och hennes tjejkompisar uppträdde med två Zumbalåtar. Finisarna! Killarna rockade loss till två hårdrockslåtar :-)
Molly och hennes polare tog hederliga barnvisor med lite dans till.
Som vanligt kan jag inte ladda upp några bilder eftersom det är tjall...... Måste verkligen få ordning på den. Idag när jag skulle filma på dagis så blev minnet fullt..... Har man över 1000 bilder och en massa filmklipp däri så blir det ju så. Kanske en tur till stan och få assistans i möra?


Lite sorgligt var det eftersom det var Amandas sista sommarfest där. Hon fick en fin medalj och såg så stolt ut. Den har hon väntat på sedan förra året :-)
Nu väntar hon bara på att det ska bli sista dagen. Hon köpte nämligen en varsin lite present till fröknarna när vi var på Cypern och hon vill sååå gärna ge presenterna nu. Men vi har bestämt att det får bli sista dagen....... 21 juni....... usch så hemskt det kommer kännas.


Nu ska jag hopp i säng och läsa morgontidningen. Mattias tar alltid med den till jobbet när han åker så jag blir utan till frukost......


Natti!

Inga kommentarer: