söndag 12 februari 2012

Söndag igen

Det är så härligt med söndagar när man inte har jobbångest. Minns faktiskt inte när jag hade det senast. När jag var gravid med Molly tyckte jag att söndagar var pest. Ville bara att barnledigheten skulle börja =0)

Helgen har varit RIKTIGT skön. Igår var Mattias iväg på Svenska rallyt så jag och brudarna hade en dag själva. Var till Årsunda på loppis men det var bara krafs där.
Köpte lite lördagsgodis och åkte hem igen. Tog en tupplur på sängen och sablans så skönt det var. På kvällen var vi till Mia och Jocke och firade Mia som fyller år i morgon.

Idag var planen att ta oss ut på isen och grilla och sola. Tänkte något ställe här i Gysigne men Pia ringde och sa att de kunde ta tjejerna om vi ville ut och åka skidor. Så vi packade med korv och skidor och åkte till Kräbäck istället. Tjejerna stannade där medans jag och Mattias begav oss ut på skidorna och sen åkte vi tillbaka och grillade vid deras vindskydd MITT I SOLEN. Hur härligt som helst. Njöt i fulla drag.
Det blev heldag där, var inte hemma förrän vid hlav 5 och då var det bara att dra igång med kvällsmaten. Sen var den här dagen slut.
Nu är det bara Wallander kvar. Orkar väl som vanligt titta fram till nyheterna och sen får vi spela in resten =0) En stående tradition. Har fortfarande inte sett förra veckans slut. Men jag hinner väl det sen nån gång.

Vecka med fullt ös väntar. Måndag - Zumba, tisdag - öppet hus på skolan vilket innebär jobb till 19,00, onsdag - Zumba, torsdag - inget planerat, fredag - rally i Sandviken, lördag - rally igen, söndag - sooooooova kanske =0)

Ha det bra!

Inga kommentarer: