tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag fick jag fira med mina gosisar i morse. Det var enda stunden på dagen då jag hann träffa dem..... Jobbar till kl. 19 och sen sover de...... Vi mös ihop oss i soffan i morse med nallarna som kom och väckte dem :-) Snacka om att det var lätt att få upp dem när det vankades presenter och godishjärtan till frukost. Hälsosamt? Nej men det ger jag fullkomligt fanken i för är det alla hjärtans dag så är det. Då tokar vi till det lite :-)

Zumban igår var välbesökt men jag var såååå himla ofokuserad. Vi tittade på en streamad föreläsning på konferensen 2 ½ timme och den tömde skallen totalt.
Dessutom var det en kompis som skulle iväg på ett jobbigt möte. Om mötet gick bra skulle hon komma på Zumban, gick det inte bra skulle hon inte komma. Hon kom inte...... Så då tänkte jag på konsekvenserna av det hela tiden och fumlade till det ett antal gånger.

Nu ska jag hälla i mig de sista dropparna kaffe och sen göra ett litet ryck och städa i "mitt" klassrum och sätta upp de där teckningarna som liksom bara har hamnat i en hög.....

Ha en mysig Alla hjärtans dag och ta hand om varandra.

Kram Lisa

Inga kommentarer: