onsdag 15 februari 2012

Huvudbry....

Funderar och funderar och funderar och funderar......
Bossen vill ha in önskemål om vilken tjänstgöring vi vill ha nästa läsår. Har funderat på att gå ner till 80 % och fylla ut med Zumban. Men jag vet inte....
Det är liksom sista chansen nu för Amanda att få möjlighet att få kortvecka. Sen är det kört. Då drar det allvarliga livet igång.
Eftersom förskoleklassen bara är igång måndag-torsdag så skulle det ju passa fint om vi kunde vara lediga på fredagar. Men bara för att jag vill gå ner till 80 % så är det ju inte säkert att jag får fredagar lediga, det tråcklar ju schemaläggarna med. Men jag får ha det som önskemål.
Det är ju liksom onödigt att vara ledig en onsdag för då är ju Amanda på skolan..... Får ta mig ett snack men chefen och höra om det är möjligt att få igenom det.

Startade barnzumban idag. Det var några nykomlingar och hjälp så små de var :-) Men de kämpade på som tusan och skuttade omkring så duktigt.

Nu ska jag ta mig en kopp te. Köpte ett jasminte. Smarrigt är det!

Kram Lisa

Inga kommentarer: