torsdag 16 februari 2012

Gottasugen....

Jag har banne mig varit godissugen och småhungrig sen förra torsdagen. Såååå irriterande eftersom det har gått så bra innan. Men jag tror att det var maten (eller bristen på mat) under torsdagen som utlöste det hela och jag har liksom inte kommit tillbaka.
Var på kurs då och vi fick en baguett, VITT bröd med smör, ost och skinka.
Efter kursen intog jag en omgång McChicken på donken. Panering och vitt bröd.
På kvällen åt jag "riktig" kyckling. Gjorde en wok så den var ändå ok men sen på kvällen satte suget igång. Och sen har det liksom aldrig försvunnit för jag har underhållit det sedan dess.
Det är banne mig inte bra.
I helgen blev det ju en hel del gotta.
Måndag blev en nödlösning matmässigt.
Tisdag, alla hjärtans dag. Massa gotta hela dagen. När jag kom hem efter jobbet kl. halv 8 hade Mattias dukat upp en massa gotta. Inte bra!
Onsdag - ganska ok men jag åt ändå några för många points. Lunchen blev en nödlösning och blev lite för pointsrik och efter Zumban var jag sugen på nått så då blev det ett par fullkornsskorpor.
Idag har det gått bra men jag är sugen nu och än är det långt till kvällsmat..... Får bli ett mellis.

Vägning i morgon och jag känner att det blir ett plus. Det straffar sig att missköta maten....

Ha det!

Inga kommentarer: