tisdag 28 november 2017

Idag var jag inte stark......

I morse ställde jag klockan på 05:15. Ett springpass stod på agendan. Men jag gick aldrig upp. Kroppen var som en mörbultad gråsugga.
Försökte somna om men det var omöjligt. 
Läste lite i Läckbergs bok "Häxan" och mös med Pepsi istället.
Det blev en ganska behaglig start på dagen ändå.

Vi älskar varandra "too the moon and back" han och jag 😉😻

Han har sovit mellan mig och Mattias hela natten. Där trivs han som allra bäst.

Det får bli spring till kvällen istället.
Kroppen är dock lite sargad efter ett pass på gymmet igår som bestod av cirkelträning-
biceps, axlar, rygg, mage, lår, rumpa och puls.
Det känns idag, både här och där.

Idag har jag tagit farväl av ännu en elev som flyttar.
Det känns tungt i hjärtat.... 💔


Inga kommentarer: