torsdag 23 november 2017

En morgon på gymmet

I dag blev det en fantastisk start på dagen. 
Jag och Lina tog en träff på gymmet klockan 6:00.
Det kändes gaaaalet tungt att gå upp när klockan ringde 5:30 men eftersom jag visste att sällskap väntade kunde jag inte ändra mig.

Så här taggade var vi!
Lite sne på morgonkvisten. När bilden skulle tas hamnade vi i hörnet 😊

Vi körde överkropp och jag kan säga nu, några timmar efter, att axlarna påminner mig om att de har fått jobba idag......
Efter träning blev det en smarrig frukost med äggmacka! Smakade ljuvligt kan jag lova.

Det här gjorde gott för både kropp och själ.
Det känns så bra att ha gjort min träning. Nu är eftermiddag och kväll fri för valfritt innehåll.
Annars brukar jag lägga torsdagsgymmandet efter jobbet
 medan jag väntar på Mollys aktivitet som slutar 16:30.
Idag blir det raka vägen hem och torsdagsmysa......med barnens läxor😕










Inga kommentarer: