tisdag 3 maj 2016

Nu laddar jag!

Nu är tåg och hotell bokat.
Sol är bokad från klockan 17:00 på lördag, före det får det gärna regna ;-) Fredag kväll kan det gärna komma lite sol också.
Skämt å sido. Det känns liiiiite avigt att stänga in sig i en danslokal hela fredag och lördag när vädret ska bli så fint!


Det blev Elite hotell som ligger ca 5 minuter från SATS där utbildningen ska vara. Nära till centrum om jag skulle orka ta mig ut på kvällen.

Just nu är statusen på den här kroppen inte så hög. Åkte hem igår eftermiddag med ont i halsen och värk i kroppen. Det känns som att vila är det enda rätta inför helgen.
Åker till jobbet idag ändå, varken snorar eller hostar så värst mycket så det kanske inte märks så värst mycket ;-)
Men som sagt, vila vore nog det bästa.......

I natt drömde jag att jag glömt att tvätta alla mina träningskläder och kom till dit och luktade svett.... Vet och fasa!

Idag ska jag på date med alla andra instruktörer som jobbar åt SGA-Gymmix. Det ska bli trevligt!

Ha en bra tisdag! Snart är det långhelg!

//Lisa

Inga kommentarer: