fredag 13 maj 2016

Mööööööör

Idag är kroppen som en geléklump.
Gårdagens Zumba känns kan jag lova. Men det är en skön känsla.
I går kväll var jag så galet trött så jag la mig när tjejerna kommit i säng runt kvart över 8....

Jag hade en himla trevlig dag med alla Årsundas barn. Alla klasser fick sig ett Zumbapass.

Efter dagen fick jag ta mig ett bad i Storsjön.......
Duscharna var avstängda eftersom man misstänkte legionellabakterier. Jag skulle vidare till Sandviken och då var det inte läge att åka iväg med två liter svett hängandes på kroppen.......
Kanske inte två liter men en hel del var det......

Drack två liter vatten totalt under dagen och behövde inte gå på toa förrän jag kom hem på kvällen..... Jag gissar att kroppen förbrukade en hel del.

Det var ISKALLT in vattnet och där stod jag och skulle tvätta hår och kropp. Jag var ensam kan jag lova.........

Idag ska jag tillbaka till mina gnuttar på skolan. Längtade lite efter dem igår och funderade hur de hade det med vikarien......

Kram på er!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: