fredag 6 maj 2016

Snart är det avfärd

5 på morgonen...... Liiiite för tidigt för mig men jag vaknade lätt i morse ändå. Var livrädd för att jag skulle försova mig.
Tåget går 6:35 från Vattholma. Har laddat med poddar och bok inför att resa ensam. Det är så trist annars.

Övriga klanen for iväg i går förmiddag. De drog till Dalarna för camping i Mora en natt, Rättviks marknad och sen vidare till Oxberg. Är lite avis på den trippen. Jag gillar Rättviks marknad, Mora och Oxberg. Men jag är väldigt nöjd med att få åka iväg snart. Det ska bli så skoj!

Själv fick jag en dag för mig själv igår. Klippte gräs, dammsög, umgicks med mina föräldrar, handlade blommor hos min Eva, packade och slappade. En perfekt dag. Trodde jag skulle känna mig ensam och övergiven men icke ;-)

Nu ska jag peta ner det sista i resväskan och fara iväg.
Jag kan inte fatta att jag får vara med om de här två dagarna igen. Jag vet att jag kommer få två galet bra dagar. Var euforisk efter förra kursen!

Ha det bra!

Kram!

Inga kommentarer: