fredag 29 april 2016

Avslut och nyköp

I går var det sista ordinarie Z-passet. Trodde döden skulle komma och ta mig nån gång där mitt i passet. Förkylningen som ligger och lurar gjorde sig påmind.
Det känns trist att jag inte har mina torsdagar kvar. Det har varit så otroligt roligt!
Jag kommer har några måndagar i sommar utomhus på Jernvallen så jag får se fram emot det.

12 maj är jag "uthyrd" till Årsunda skola för att ha Zumba. De har hälsovecka och då får jag vara med. Det ska bli skoj!

Före och efter gårdagens pass slog jag till och shoppade. Nya träningstights och utprovning av skor. Kunde inte bestämma mig med skorna så de åkte jag tillbaka och köpte efter passet :-)


Väldigt sköna. De ska bli mina vardagsskor. Skulle behöva nya joggisar också men jag orkade inte rodda runt och leta efter det. Det får bli en annan dag. Eller så nöter jag på mina ett tag till.

Hittade även kläder till skolavslutningen till Molly! Helt galet. Har väl aldrig haft sånt flyt. Och hon tyckte om dem. Det var tur för mig!

Idag blir det lite annorlunda skoldag. Vi ska in till Göransson arena på konsert med Molly Sandén och Kulturskolan. Det ska bli väldigt trevligt.
Några av mina ettagluttare är sååååå pirriga inför att åka dit. Men "fröken Lisa" försöker lugna dem. Jag har för tillfället tre elever som jag lovat ska få hålla mig i handen HELA tiden. Hur det ska gå till får vi se.

Kram från Lajsa

Inga kommentarer: