onsdag 6 april 2016

Nästa mål

Nu återstår fyra hela veckors arbete (2½ dag har visst redan gått....) innan vardagen blir "sönderhackad" med helgdagar, klämdagar och studiedagar. Det gäller att man håller i. För det går undan sen. 
Jag tycker ju om att ha aktiviteter att se fram emot och på vägen hem från fjällen frågade jag  Mattias vad vi ska boka in för något kul framöver. 
- Nu ska vi vara hemma, var hans svar........
Grrrrr! 
Fast å andra sidan sa han det med ett litet leende. 

Vi letar ju husvagn för fullt så när vi väl hittat en så ska jag semestra varenda helg!!!!! :-)

Den här "puman" var vi och tittade på förra veckan meeeeeeen den ligger en bit över våran budget så vi avvaktar lite till......


Jag vill så gärna ha den!


Jag har ändå en grej som jag verkligen längtar efter och det är instruktörsutbildningen. 
Drygt en månad kvar och jag kan inte fatta att Gymmix satsar det här på mig. Jag är så galet glad och tacksam!
Nu är det bara fyra gånger kvar av den här terminen och det känns redan lite sorgligt. Jag kommer dock köra några pass i sommar då de har gratispass utomhus. 

Nu är min lilla rast slut för idag så det är väl bara att dra igång att arbeta igen. 
Har en irriterande huvudvärk, målbrottsröst och klåda i halsen. Känner mig grymt ofokuserad men jag har inte så många val än att arbeta. Måtte det bara inte bryta ut och bli en riktig förkylning.....

Ha en bra onsdag!

Kram!


Inga kommentarer: