onsdag 17 februari 2016

Onsdag 17 februari

Nu är det segt. 
Sportlovet närmar sig och då brukar veckorna bli lite längre ;-)
Det känns så när man är mitt i veckan, men när det är fredag känns det som att det nyss var fredag.
När det är tisdag känns det som onsdag, när det är onsdag känns det som torsdag...... 
Besvikelsen är stor när man kommer på att man är en dag före i tanken.....
Men snart så, snart får vi vila.

En "Sugenpåsöttmesthelatiden"-period har precis satt igång.
Det är så svårt att stå emot men jag har klarat mig hittills. En liten omgång Ketosmet brukar kunna få hejd på sötsuget.
Jag ska klara mig! ;-)

Finfina husvagnen blev såld...... Skit!Den låg visserligen över min budget men inte över Mattias budget så han hade väl fått sticka dit det som låg inom hans ram ;-)
 Det hade varit trevligt att kunna fräsa iväg på sport- och påsklov och kanske över någon helg nu här framöver. Men det är inte så mycket att göra åt.
Vi har en annan vagn på G som vi eventuellt ska kika på i helgen. Kanske en tripp till Kista på husvagnsmässa också.
Köpa husvagn lördag - mässa på söndag. Vilken härlig kombination :-D

Idag ska jag inte göra ett jota när jag kommer hem!
I måndags var jag sen hem eftersom jag var och kastrerade katten.
I går hade vi kvällsmöte till kvart över sju.
I morgon är det dans i stan.
Så idag ska jag bara åka hem när klockan är tre och typ göra ingenting. Kanske en promenix eftersom det är ljust lite längre.
Det blir bra!

Kram!

Inga kommentarer: