onsdag 24 februari 2016

3 dagar kvar

Tre dagar kvar.
Hett efterlängtat.
Vi tänkte oss en fjällresa men det dök upp så mycket annat under veckan så vi skippar fjällen. Det får bli på påsklovet istället.
Det känns ganska bra. Att bara få vara hemma och göra små avstickare ibland. En hel vecka då jag själv får äga min tid.

I dag ska vi kalasa för Amanda. Hon fyller 10 år i morgon. Lilla tussan......
På sin födelsedag vill hon åka till Churchstreet och äta så då får det bli så.
Det blir dock ett sent besök där. Jag har Z fram till 18:30 och sen gissar jag att jag måste duscha innan jag åker och sätter mig på en restaurang ;-)

Det är verkligen helt sjukt att hon blir 10 år. Minns glasklart de här dagarna innan hon föddes.
Hur jag gick hemma med förvärkar, sov ingenting på två dygn, försökte titta på vinter-os och var vidrigt nervös.
Efter en ännu vidrigare förlossning så kom hon äntligen ut. Gosan vår!
Men fortfarande, 10 år senare, kan jag grina när jag tänker på hur hemsk den där förlossningen var. Det är ett under att jag gjorde om det!

Kaffet är urdrucket och jag får väl inge mer nu förstår jag....... Det är bara att ta tag i den här dagen. Som sagt, tre dagar kvar.........

Kram!


Inga kommentarer: