onsdag 10 februari 2016

Jöttlabörj!

Jag ska får åka till Göteborg på Zumbautbildning!
SGA betalar min utbildning, resa och hotell så jag kan få tillbaka min licens! Det är helt galet skoj!

Eftersom jag gått utbildningen förr så vet jag vad jag har att vänta. Två dagar fullspäckad med glädje. Det är samma kursledare den här gången och han är inte alls dum att titta på, he he he.

Det känns fantastiskt kul och det måste ju betyda att SGA är nöjda med att få in lite mera dans i deras utbud och vill behålla den.

Igår skjutsade jag Amanda och hennes kompisar på dans i Sandviken.
Det kändes så märkligt att lämna av vår "lilla" gosegris och se henne strutta in med sina kompisar i danssalen. Och sen fick jag inte vara med längre.....
Nu är hon ju snart 10 år så det ska ju inte vara några problem för henne, och det är det inte. Men jag hänger inte med i tanken.......
Kan inte fatta att hon blir 10 år!!!!!
Hon kom ju nyss! Vår lilla virvelvind <3 p="">
I natt drömde jag förresten att jag var gravid. Redan i april skulle det vara dags. När jag vaknade upp kände jag mig lite lättad. Men jag tror att det kan vara ett tecken på något annat...... ;0)

Nu ska jag klicka hem en beställning av kokosfett.
Förra burken jag fick var ett misslyckat exemplar. Det fanns en svar doft/smak av kokos och det vill jag inte ha. Den jag köper ska vara lukt och smakfri. Antagligen blev det något fel när de deodoriserade det, så nu har jag fått dricka kaffe med lite smak av kokos. Inte gott, så det får bli en ny burk.....

Kram på er!

Inga kommentarer: