söndag 16 december 2012

Suck!!!!

Ja, en rejäl suck kan jag lova att jag la av när jag idag skulle sätta mig med bokföringen och skulle föra över uppgifterna från säkerhetskopian till programmet i nya datorn. Det gick inte!!!! Helt omöjligt att få till! Sanningen är väl den att det är jag som har lite för stora brister i min kompetens men jag har faktiskt följt instruktionerna. Ändå går det inte. Nått fel gör jag......
Som tur är så har jag varit förutseende och gjort en egen bokföring i word. Bara in och ut-uppgifter.
Så det blev till att sätta mig och föra in alla in och utbetalningar igen! Tröttsamt men jag hade inget val......
Missade Ernst pga det!!!!!!!
Hade kunnat göra det här vid ett annat tillfälle men då hade jag inte kunnat sova i natt. Får kika på Ernst senare.

Idag for jag och tjejerna till Valbo innan vi skulle hämta Mattias. När vi kom dit hade jag ingen plånbok med..... Amanda hade en tjuga med men den skulle vi inte komma långt med så det fick bli Sandviken och låna Mattias plånbok. Vi åkte dock inte tillbaka till Valbo utan försökte uträtta lite i Viken i stället. Gick inte så bra.
När vi hämtat Mattias åkte vi till Högbo på marknad. Marknad med entré...... visserligen bara 20 spänn men det tycker jag är gnidigt. Knallarna har säkert betalat en rejäl slant för att stå där så nog får de in pengar ändå. Men det var ju smart att göra så istället för 20 kr i parkeringsavgift. Då fick de ju in mer pengar.
Köpte inte ett endaste nå där. Fanns mycket fint men inget som föll mig på läppen.

Nu ska jag äta ett havrekex från Lundgrens . De godaste och bästa av sitt slag =0)

Ha det bra!
Kram

Inga kommentarer: