torsdag 14 november 2019

Värsta hittills

I tisdags var det dags för ett pass...... Skjutsade Amanda på träning och skulle själv passa på att få träningen gjord.
Jag satt länge i bilen och tvekade.
Det var kolsvart. Regnet öste ner och det var snö i spåret.


Men jag tog mod till mig. På med regnjacka, broddar och en bra podd i lurarna. 
Första varvet (2,5 km) var hemskt. Ville gå hela tiden. Bestämde där och då att det får räcka med ett varv. Men när jag kom i mål tänkte jag att det kanske kan vara bra att trotsa demonerna i skallen. Så jag tog ett till varv. Jag ångrar inte en sekund.

Det kändes så klart väldigt bra efteråt. 
Det var välbehövligt efter en annars mycket dålig start på veckan.
Efter det har det bara gått åt rätt håll.
Snart är det helg och det ska bli så skönt.

Kram på er och ta hand om nära och kära!

Inga kommentarer: