måndag 11 november 2019

Premiär på snö

Snön har kommit till Gysinge. Det är blandade känslor inför det. Det är lite för tidigt för att det ska ligga kvar men samtidigt blir det lite ljusare ute. 

I går morse TVINGADE jag ut mig själv på en springtur. 
Ställde klockan på 7:00 för att kunna komma upp och vakna lite innan turen. 
Morgonträning är inte min favoritaktivitet. Det är väldigt skönt efteråt men jag är sååååå seg.

3,5 minusgrader och blåsigt...... 
Drog på mig broddarna och drog iväg på min vanliga 5 kilometersrunda. 
Det gick långt mycket bättre än jag trott. Näääästan så jag njöt lite. 
Kände mig i alla fall väldigt nöjd, både under och efter turen. 


 När jag sen kom hem kockade jag och Molly ihop bacon och äggröra. 
Det blev en väldigt njutningsfull morgon.

Sen var det slut på friden. Heldag i Tallhallen eftersom både Amanda och Molly hade basketmatcher, Amanda dömde de yngre när de spelade +  att jag skulle stå i cafeterian och sitta i sekretariat.



Mycket folk, duktiga spelare så det blev en trevlig dag.

Lite farsdagsfirande på det  så var helgen slut.....

Inga kommentarer: