fredag 13 januari 2017

Vägning

Japp! Jag har plockat fram vågen igen!
Det är dumt, jag vet men jag testar det ett tag. Även om jag mest bara blir besviken.
Jag tänkte att jag skulle mäta mig i stället men jag har inte kommit dit än. Det är annars i midjemåttet jag brukar känna skillnaden.

Vägde mig i måndags för att få en hint om startvikt men fredagar kommer vara vägdag. Så dagens viktförändring är baserad på fyra dagar.
Det blev i alla fall 1,7 kg ner.

Veckans mat har varit lite sisådär. Har ätit med barnen tisdag-torsdag och det är inte alltid det enklaste att äta skolans mat. I går t ex. var det pannkaka. Det serverades även pastasallad med kyckling men den var det inte så mycket kvar av. Fick ur några kycklingbitar. Det är tur att vi får salladsbord också.
Kvällsmaten har dock skötts.

Träningen..... ganska ok......
Zumba måndag, gym tisdag, Zumba onsdag, promme torsdag.
Helgen kan nog bjuda på ett eller flera pass.

Jag känner mig taggad nu! Jag är villig att få ordning på mat och träning.
Jag har ett mål..... igen......
Berättar mer sen för nu är kaffet och rasten slut.

Gla´ fredag på er!

Inga kommentarer: