fredag 20 januari 2017

Fredag 20 januari

Fredag = vägningsdag

-1 kg prick! Det känns bra.

Luncherna under de senaste två veckorna har det blivit lite si och så med. Eftersom vi åker på simskola på förmiddagarna så äter jag med barnen när vi kommer tillbaka. Och det är inte alltid det är den bästa maten för en LCHF-are. Men jag har ju gått ner i vikt så jag får vara nöjd.

Motionen har varit ok.
Dock går det förbaskad dåligt för mig på min resa mot Bodypumpinstruktör.....
Fick återkoppling på mina två låtar som jag filmat och skickat in, Jag blev inte godkänd...... Jag måste vara tydligare och tala om i vilken riktning kroppen ska röra sig.....
Grrrrrr! Att det skulle vara petigt hade jag ingen aning om.
Jag tror att det hade varit bra att gått på några pass innan jag gick utbildningen.

I går körde jag igenom låtarna x antal gånger. Idag känns det som jag har sår i lår och axlar......

Jag skrivit ner VARENDA kommando de säger i instruktionsvideon och gjort en checklista. Jag ska nöta och nöta, filma och bocka av om jag fått med all dessa kommandon,
Nu jä**ar!

Jag längtar efter att själv få välja vilken träning jag ska göra. Nu är det bara nöta, nöta, nöta dessa pumplåtar. Jag har ju liksom ett helt pass som ska in i skallen. 10 låtar.

Det är tur att Zumban flyter på i alla fall. Båda passen den här terminen har varit succé! Det kommer massor av folk.
Den här veckan var det till och med en ökning av antalet deltagare jämfört med förra veckan. Det brukar vara tvärt om, Många första veckan, sen dalar det =0)

Nu ska jag ladda för sista badhusbesöket den här veckan.......
Två gånger kvar nästa vecka, sen är ordningen återställd.


                             Kram på er!

Inga kommentarer: