fredag 27 januari 2017

Fredag

Ett stycke fredagsrapport med vikt......
Varken upp eller ner. Det i sig är ju en bedrift, att stanna på EXAKT samma siffror.

Jag vet inte vad jag ska "skylla" på. Inte ett enda avkliv från "ätplanen" så jag får väl vara nöjd med det. Har även denna vecka ätit alla luncher med barnen men jag har ändå kunnat hålla mig ifrån sånt som kan ställa till det.
Idag är det dock pastagratäng......

Kör periodisk fasta, dvs äter inte första målet förrän vid lunch. Upplever magen som mycket gladare då.
Det  brukar vara ett effektivt sätt men inte nu då.....

Men jag kämpar på. Tänker inte göra några förändringar.

Motionen har varit lite lidande. Enbart tisdag och onsdag har varit pulshöjande.
I tisdags skulle jag filma mina bodypumplåtar. Det gick på skit!
Båda låtarna ska filmas i ett svep, ingen paus. Självklart gjorde jag en taktmiss i låt nummer två, alldeles i slutet. Ny filmning, missade ett kommando..... Ny filmning, någon miss av något slag. 
Ny filmning, ny, ny, ny....
Under två timmar höll jag på. Till slut gav jag upp. Låren sved som att det var sår i dem.
Det är möjligt att man får ha nån liten miss men det ska banne mig vara helt perfekt nu så att jag inte får beskedet FAIL.

I dag gör jag ett nytt försök..... Träningsvärken i låren är borta.
Wish me luck!

Den här veckan har Mattias varit i Märsta och jobbat. 

I går kom han hem med en bukett rosor.
Om han tar med sig såna här buketter varje vecka så går det bra att han fortsätter jobba där =0)

I kväll är Amanda borta hos kompis för övernattning och Molly ska ha en kompis här som sover över hos henne. Gissar att det blir en hel del fnitter i kväll. Jag känner de där två damerna väldigt väl.....

Sista veckorycket nu!
Fredagar är bra härliga!

Kram!

Inga kommentarer: