tisdag 2 juni 2015

Jag ska på bröllop!

I sommar är det äntligen dags för ett bröllop igen!
Min kusin ska gifta sig.
15 augusti är datumet och det ska bli så skoj!

Men, det finns ju såklart en hake.
Man måste ju ha kläder!

Har redan börjat leta och det är så svårt!!!!!
Vill ha nått fint såklart men jag vet inte om jag ska ha lång eller kort klänning, enfärgad eller mönstrad, täckta axlar eller smala band......
Vilket I-landsproblem!

Bröllopet kommer vara utomhus hos min faster och hennes man. Det kommer bli urmysigt!

Lång tid kvar till augusti men det säger bara pang så är vi där.

Mattias kommer antagligen missa själva vigseln eftersom han ska köra Cykelvasan då men han får väl dyka upp när han är klar!




Bildresultat för bröllop

Jag undrar när jag får gifta mig...........

Kramen!






Inga kommentarer: