fredag 23 augusti 2013

Frrrrrrredag!

Åh så härligt! Jag får äntligen känna den där underbara fredagskänslan.

Jag och damerna drog till Valbo och handlade i går efter jobbet. Pappa Lennart fyller år på söndag så en present skulle inhandlas och diverse ingredienser till helgens "dragna gris".
Kompisar kommer hit på lördag kväll och äter med oss. Det känns som att vi inte har träffats på evigheter så det ska bli RIKTIGT trevligt.
Efter Valbo mötte vi upp Mattias i Sandviken och tog oss ett restaurangbesök. Det var riktigt varmt och skönt så vi kunde sitta ute och äta. Undrar om det var sista gången man satt på en uteservering för i år?
Vi var inte hemma förrän halv 8 så det vara bara att stoppa damerna i säng, ta en dusch, koka barbecuesåsen till grisen och ladda för fjärde avsnittet av Broadchurch. Sen var det natti natti.

Glömde naturligtvis bort att väga mig i morse. Har inte vägt mig på hela sommaren så den där fredagsrutinen är bruten. Ska försöka komma ihåg det i morgon.....

Idag är det jobb till 12 som längst. Blir jag färdig tidigare slutar jag när jag är klar. Då drar vi till Kräbäck och leker med Pia och Felicia ;0)

Det ska bli så härligt med helg. Vädret ser ut att bli bra och jag ska njuuuuuta!

Kram och trevlig helg!

Inga kommentarer: