fredag 21 september 2012

Nyfriserad

Känner mig som en ny människa! Håret är avklippt och jag blev jättenöjd. Jonna på Effect är verkligen kanonduktig. Hamnade hos henne av en slump i vintras och efter det ska jag nog aldrig byta frisör. Har varit till henne 3 gånger och jag blir aldrig missnöjd. Hon klipper verkligen igenom varenda litet hårstrå, kommer med en massa idéer och förslag. Hon tror att jag är redo för att klippa kort nästa gång ;-)
Den här gången tyckte hon att nacken blev så snygg så hon var tvungen att ta ett kort, hahaha! Jag ser dock ingen skillnad mot förra gången hon klippte :-)
Vad säger ni om nya nackklippningen???? Fniss - skojade bara. Här är det hårtoning som jobbar. Vi får la se hur det blir när jag sköljt ur den och provstylat nya håret.
Guuuud så duktig jag är på att fotografera - objektet mitt i bild....... not.....

Kram!

Inga kommentarer: