torsdag 13 september 2012

13 september

Torsdag idag och jag ska till Sandviken på kurs. Ska försöka lära mig ett nytt digitalt läromedel, Espresso heter det. Tittade på det när jag var i Stockholm i våras på mässa och blev imponerad. Fick min inloggning igår och det verkar bra. Ska bli kul att testa.

Molly är sjuk igen.... Mattias blir hemma med henne idag. Feber och snorig. Igår var hon helt slut och grät för minsta lilla. När Mattias sa att Nisse var dum för att han bajsat bredvid lådan kom hon till mig och var helt förtvivlad för så fick man ju inte säga :-)
I morgon är ju jag ledig så då löser sig den dagen ändå. Måtte hon bli frisk snart. För två veckor sedan fick kompisar till oss sin efterlängtade lila pojk och vi vill ju hälsa på dem! Är Molly förkyld är det liksom inte läge att hälsa på en liten  nyföding.....

Helgen blir nog annars lugn. I morgon ska vi till veterinären med Nisse igen. Han ser bättre ut i sina sår men de är långt ifrån ihopläkta.

Vikt Väktarna har äntligen fått igång sin app för Android. Jag är så himla glad. Snacka om att det blir så mycket enklare att sköta sitt viktväktande. Behöver inte starta datorn varenda gång jag vill fylla i min checklista! Kanoners!

Nu ska jag försöka få fart på Amanda. Det är inte det enklaste kan jag lova ;-)

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer: