torsdag 5 juli 2012

Torsdagsbad

Idag har vi legat på stranden här i Gysinge hela dagen! Såååå himla härligt. Mamma, pappa, Pia, Felicia och Pias föräldrar. Ungarna badade och såg till så att deras morfäder också kom i ;-) 

I går tog jag och kusin Johanna med oss våra tjejer och åkte till Högbo Bruk där vi lekte och badade. Sanningen är att barnen lekte/badade och vi satt och pratade gojs :-) Precis som det ska vara. Mysigt var det i alla fall. Eftersom vi var utan vatten hela dagen pga vattenledningslagning så passade vi på att äta med Mattias i Sandviken innan vi åkte hem.
På kvällen hade jag sista Zumban för i sommar. Kommer sakna det lite men det är bara till å nöta in lite nya låtar nu så jag kan byta ut lite till hösten.

Just nu sitter jag och väntar på skjuts. Ska till Jenny F på "tjejmiddag". Hon har fixat skjuts både dit och hem åt oss tre som ska dit. Riktig service kan jag lova.
Trevligt som tusan ska det bli!

Ha en finfin kväll!

Inga kommentarer: